جمعه ۱۵ فروردین ۰۴

چرا Candy Crush Saga يك نابغه بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي است

۱۱ بازديد

چرا Candy Crush Saga يك نابغه بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي است

بازي آب نبات خوشمزه آنقدر جذاب است كه وقتي مغز شما هر روز به كمي استراحت نياز دارد ، مقاومت ناپذير است. اما يك نگاه دقيق تر نشان مي دهد كه بازاريابي خوب – و بازاريابي خوب در رسانه هاي اجتماعي – با مشاغل موفق در همه جا مرتبط است. Candy Crush و خالق آن …

چرا Candy Crush Saga يك نابغه بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي است https://get.belonnanotservice.ga/away?/چرا-candy-crush-saga-يك-نابغه-بازاريابي-در-رسانه-هاي/ https://get.belonnanotservice.ga/away?/چرا-candy-crush-saga-يك-نابغه-بازاريابي-در-رسانه-هاي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 28 Aug 2021 06:09:18 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing and importance https://hillbilly.ir/چرا-candy-crush-saga-يك-نابغه-بازاريابي-در-رسانه-هاي/

چرا Candy Crush Saga يك نابغه بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي است

بازي آب نبات خوشمزه آنقدر جذاب است كه وقتي مغز شما هر روز به كمي استراحت نياز دارد ، مقاومت ناپذير است. اما يك نگاه دقيق تر نشان مي دهد كه بازاريابي خوب – و بازاريابي خوب در رسانه هاي اجتماعي – با مشاغل موفق در همه جا مرتبط است. Candy Crush و خالق آن …

چرا Candy Crush Saga يك نابغه بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي است

بازي آب نبات خوشمزه آنقدر جذاب است كه وقتي مغز شما هر روز به كمي استراحت نياز دارد ، مقاومت ناپذير است. اما يك نگاه دقيق تر نشان مي دهد كه بازاريابي خوب – و بازاريابي خوب در رسانه هاي اجتماعي – با مشاغل موفق در همه جا مرتبط است. Candy Crush و خالق آن ، King ، هيچ تفاوتي با هم ندارند. اگر دقيق تر به اين موضوع بپردازيد كه چرا افراد در هر سني ، كشورها و سطوح فني ، اين بازي آسان براي استفاده ، در واقع به نظر مي رسد شكل ديگري از Bejeweled كلاسيك باشد كه اين واقعيت را بيان مي كند. اين ساده است. يك متخصص واقعي در شبكه هاي اجتماعي و در اينجا دليل آن است: چرا ما هنوز بازي مي كنيم
چند عامل را بايد در نظر داشت كه چرا ما هنوز اين بازي را انجام مي دهيم و تقريباً يك سال پس از شروع آن در نوامبر 2012 ، بسياري از بازي هاي ديگر قبل از آن زمان به پايان رسيد. داده هاي Thinkgaming تخمين مي زند كه 8.8 ميليون كاربر فعال هر روز Candy Crush را بازي مي كنند و حدود 858،000 دلار درآمد دارند – هر روز! اين براي نرم افزارهاي زيادي است كه مي توانيد به صورت رايگان بارگيري كنيد. و ديگر چه؟ تخمين زده مي شود كه 77،776 بازيكن روزانه بازي مي كنند. بياييد نگاهي به پنج دليل اصلي Candy Crush در رتبه اول بيندازيم. خريدهاي درون نرم افزاري: Candy Crush Saga يك برنامه “freemium” محسوب مي شود زيرا حتي اگر بازيكنان بتوانند آن را بارگيري كنند ، به سرعت مبلغ كمي را براي خريد يك زندگي تقويت كننده يا پيشرفته هزينه مي كنند. انتظار مي رود بازيكنان روزانه 2.84 دلار براي خريد برنامه خرج كنند!
بازي ساده: Candy Crush ، كه به آرامي قرار مي گيرد ، Bejeweled كلاسيك را توليد مي كند. هدف بازي ساده است بنابراين همه مي توانند بازي را شروع و شروع كنند. قوانين يا تمرينات زيادي براي يادگيري وجود ندارد ، به اين معني كه بازي سريع و مداوم است.
خواندن اوليه: يكي از قوانين هوشمندانه اي كه توسط سازندگان Candy Crush پيشنهاد شده است اين است كه وقتي ديگر زنده نيستيد بايد منتظر بمانيد تا زندگي شما برگردد – اين بدان معناست كه بايد قبل از بازي صبر كنيد. به عنوان مثال ، برخلاف ديگر بازي هاي اكشن محبوب مانند Temple Run ، بازيكنان مي توانند ساعت ها سريع و خسته كننده بسوزند. انتظار براي بازيكنان به اين معني است كه آنها با هيجان و ناراحتي بيشتري باز خواهند گشت.
پايهاي بي پايان: تقريباً با هر به روزرساني جديد ، كينگ صدها سطح جديد را به King Crush اضافه كرده است ، و در حال حاضر 500 سطح براي بازي وجود دارد ، به اين معني كه هميشه رضايت از تكميل آن با سطح بعدي وجود دارد. باز هم ، بازي هايي مانند Temple Run نكته ديگري براي بازيكنان نيست – كه مي تواند خسته كننده و تكراري باشد. يكي ديگر از بازي هاي كم طرفدار كه اكثر مردم به خاطر دارند ، Angry Birds ، باعث شد بازيكنان سطح به سطح هزينه كنند. Candy Crush يك راه حل سرگرم كننده براي هر دو بازي ارائه مي دهد.
استفاده از چندين پلتفرم: امروزه مردم مي خواهند همه چيز را بدون محدوديت قرار دهند.Candy Crush به شما امكان مي دهد پيشرفت خود را پيگيري كرده يا آن را در تلفن ، رايانه يا رايانه لوحي خود پخش كنيد – و براي كاربران iOS و Android در دسترس است. در اينجا هيچ محدوديتي وجود ندارد! جزء اجتماعي رسانه هاي اجتماعي
اين فوتباليستي است كه به نظر مي رسد Candy Crush را به خانه آورده است: استفاده استراتژيك از رسانه هاي اجتماعي در بازي هايش. به نظر مي رسد اين ابزار مزخرفي كه كينگ در همه جا معرفي كرده است تعداد برداشت ها ، كاربران فعال و همچنين درآمد را افزايش داده و در سال گذشته افزايش داده است. آنجا نگاه مي كنم. ورود به فيس بوك: همه ما سادگي را دوست داريم و كينگ آن را مي داند – اين چنين است كه آنها به شما اجازه مي دهند با ثبت نام در فيس بوك شروع كنيد. و وقتي اين كار را انجام مي دهيد ، مي توانيد همه دوستان خود را بازي كنيد و موقعيت آنها را روي نقشه سطح ببينيد. اگر به نمره او نگاه كنيد ، چه كار ديگري مي توانيد انجام دهيد تا ضربه زدن به دوست شما لذت بخش تر شود؟
دوست نجات دهنده: وقتي مي سوزانيد و نمي توانيد تا آخر عمر بر آن غلبه كنيد ، مي توانيد پول خود را صرف خريد اين زندگي ها و ارتقاء آنها كنيد (و البته افرادي نيز وجود دارند) ، اگر مي توانيد 30 دقيقه صبر كنيد. اين كار را به دوستان خود هديه دهيد اين امر مستلزم مشاركت فعال دوستان است. اما اگر به آنها وابسته هستيد ، آنها نيز به شما وابسته هستند و اكنون چرخه اعتياد كه از طريق استفاده از رسانه هاي اجتماعي در هم تنيده شده است كنار هم قرار گرفته است.
Friends in High Places: شايد هوشمندانه ترين ويژگي واقعيت اين باشد كه در نقطه اي از بازي ، براي دريافت يك قسمت جديد ، از eFA مي خواهيد كه به “دادن بليط” سه دوست فيس بوكي خود ادامه دهد. اعتماد به دوستان خود از طريق فيس بوك ، رسانه هاي اجتماعي را به عنوان سنگ بناي موفقيت Candy Crush نگه مي دارد.
گروه هاي فعال در رسانه هاي اجتماعي: برخي از سطوح Candy Crush سخت هستند – و كينگ اين را مي داند. وقتي ماه ها در سيستم عامل هاي ديگر هستيد ، بازي هاي اعتياد آور ممكن است كمي شما را آزار دهد ، اما خوشبختانه در صفحه فيس بوك Candy بيش از 51.3 ميليون نفر گروهي هستند كه به بازيكنان ديگر در شرايط سخت توصيه مي كنند و به آنها كمك مي كنند. انجمن بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد؟ به ما بگوييد آيا در وقت آزاد خود Candy Crush Saga را بازي مي كنيد؟ آيا از توانايي كينگ در استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي افزايش موفقيت خود شگفت زده شده ايد؟
.

https://get.belonnanotservice.ga/away?/چرا-candy-crush-saga-يك-نابغه-بازاريابي-در-رسانه-هاي/feed/ 0

راهکارهای نابغه پروری

1- والدین برای تربیت فرزندانشان باید باغبان باشند نه نجار!

نجاران چوب را به شکل و اندازه دلخواه خود تراش می دهند در حالی که باغبان با مراقب و پشتکار، به رشد و پرورش گیاهان کمک می کنند. والدین برای تربیت کودک نابغه باید مانند باغبان باشند نه نجار.

برخی والدین مانند نجارانی که تنه ی درخت را برش می زنند و از آن صندلی می سازند، برای آینده ی فرزندشان نقشه ای دقیق و کامل طراحی می کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا به هدف شان برسند. برای مثال می خواهند که فرزندشان در آینده یک پزشک یا تاجر موفق شود. به این ترتیب با فراهم کردن شرایط لازم و فرستادن او به دانشگاه های مربوطه، فرزندشان را مجبور می کنند که به چیزی که آنها می خواهند تبدیل شود. این والدین نمی دانند که فرزندشان ممکن است به شغل پزشکی یا تجارت علاقه ای نداشته باشد و بخاطر پیروی نکردن از علایق خود، فرصت های زیادی را در زندگی از دست بدهد.

بقیه در بهترین کودک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.