6 روند بازاريابي سودآور B2B براي سال 2021
ما در آغاز سال 2021 وارد دهه جديدي شديم. دهه گذشته با درك بسياري از شركت هايي كه به دنبال گسترش دنياي ديجيتال هستند ، افكار خود را گسترش داده اند. گسترش اين اپيدمي تا پايان بسياري از شركت ها را مجبور كرده است كه به دنبال اين مسير بروند و در نتيجه ، بازاريابي …
6 روند بازاريابي سودآور B2B براي سال 2021 https://hillbilly.ir/6-روند-بازاريابي-سودآور-b2b-براي-سال-2021/ https://hillbilly.ir/6-روند-بازاريابي-سودآور-b2b-براي-سال-2021/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 06 Jul 2021 12:46:33 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing paper https://hillbilly.ir/6-روند-بازاريابي-سودآور-b2b-براي-سال-2021/
6 روند بازاريابي سودآور B2B براي سال 2021
ما در آغاز سال 2021 وارد دهه جديدي شديم. دهه گذشته با درك بسياري از شركت هايي كه به دنبال گسترش دنياي ديجيتال هستند ، افكار خود را گسترش داده اند. گسترش اين اپيدمي تا پايان بسياري از شركت ها را مجبور كرده است كه به دنبال اين مسير بروند و در نتيجه ، بازاريابي …
6 روند بازاريابي سودآور B2B براي سال 2021
ما در آغاز سال 2021 وارد دهه جديدي شديم. دهه گذشته با درك بسياري از شركت هايي كه به دنبال گسترش دنياي ديجيتال هستند ، افكار خود را گسترش داده اند. گسترش اين اپيدمي تا پايان بسياري از شركت ها را مجبور كرده است كه به دنبال اين مسير بروند و در نتيجه ، بازاريابي ديجيتال B2B مسيرهاي جديدي پيدا كرده است. با افزايش تنوع و بي پايان بودن فرصت ها ، رقابت نيز افزايش مي يابد. نوآوري به كليد زندگي در داروينيسم ديجيتال تبديل شده است. استراتژي هاي بازاريابي محتواي ديجيتال ، بهينه سازي موتور جستجو (SEO) و ساير استراتژي هاي فناوري اكنون از نظر درآمد بازاريابي به طور كلي بودجه خوبي دارند. بنابراين روند بازاريابي B2B مورد نياز يك شركت در سال 2021 براي پيروزي در اين رقابت چيست؟ در اينجا برخي از روندهاي اصلي وجود دارد كه نمي توان آنها را ناديده گرفت. 1) بازاريابي داخلي در مركز هر كاربر باقي خواهد ماند: بازاريابي ديجيتال به سلطه خود ادامه خواهد داد. الگوريتم Google دائما در حال پيشرفت است. به خصوص پس از به روزرساني BERT (نمايندگي هاي رمزگذار مجدد از ترانسفورمرها – مقاله اي كه توسط محققان زبان AI Google منتشر شده است) ، محتواي “جهاني” آن بر اساس كاربر “عمدي” است. بنابراين ، محتوايي كه توسط تحقيقات مناسب كلمات كليدي ، داده هاي مخاطبان و داده هاي نظرسنجي و غيره پشتيباني مي شود ، داراي كليد خواهد بود. 2) بازاريابي تأثيرگذار سود خواهد برد: حضور متخصصان شبكه هاي اجتماعي معروف به تبليغ محصولات و خدمات مختلفي كه اكنون در بازاريابي B2C محبوب هستند. در سال 2021 ، مبارزات B2B از فرصت هاي بزرگ فروش استفاده مي كنند. علاوه بر اين باعث ايجاد اعتماد و اطمينان در برند مي شود. محتواي آنفلوانزا ، مانند موارد ، وب سايت ها ، محتواي ويديويي و محتواي وبلاگ ، در سيستم عامل هايي مانند Instagram ، YouTube و Facebook ادامه خواهد يافت. بازاريابي TopRank آمار جالبي در اين باره دارد. 3) هوش مصنوعي (AI): هوش مصنوعي ابزاري عالي براي رديابي ديجيتال است تا مشتريان بتوانند رفتارها و تنظيمات خود را بشناسند و به شركت ها در فروش تبليغات هدفمند كمك كنند. ردن همچنين ، ابزارهاي هوش مصنوعي مانند Chatbots به بخش بزرگي از وب سايت ها تبديل شده اند و طبق يك نظرسنجي ، 67٪ از مشتريان گزارش داده اند كه از chatbots به عنوان پشتيباني مشتري در سال 2017 استفاده مي كنند. هيچ دليلي براي اعتقاد وجود ندارد اما از آن زمان به بعد تعداد آنها افزايش نيافته است. تبليغات برنامه اي ، جستجوي معنايي ، بازاريابي از طريق ايميل و غيره ، همچنين هوش مصنوعي و غيره را تسهيل مي كند. و بنابراين ابزاري مناسب براي هدايت هاي با كيفيت است .4) بازاريابي ويديويي سهم خود را افزايش مي دهد: طبق مطالعه اي كه توسط Wyzowl انجام شده است ، 86٪ از مردم مي خواهند تا سال 2020 فيلم هاي بيشتري از اين مارك تماشا كنند. همچنين ، مردم به طور متوسط 16 تماشا مي كنند ساعت پخش آنلاين فيلم در هفته – 52٪ افزايش طي 2 سال گذشته. آسان است تصور كنيد كه بازاريابي ويدئوي خانگي همچنان داراي رتبه بالايي باشد و به طور بالقوه ROI بالاتري ارائه دهد. 5) واقعيت مجازي (VR / AR) ارزش بيشتري به استراتژي هاي بازاريابي مي دهد: طبق آمار پيش بيني هزينه جهاني AR / VR مي تواند تا سال 2020 12 ميليارد دلار و تا سال 2024 72 باشد.8 ميليارد دلار رشد خواهد كرد. اگر براي تجربه شبيه ساز واقعيت مجازي مناسب باشد ، تجربه تعاملي يك محصول AR را به شما مي دهد. به عنوان مثال ، برنامه آرايش لورآل به كاربران اين امكان را مي دهد تا آرايش هاي متنوعي را در اينترنت امتحان كنند. طبق يك مطالعه ، 5٪ افزايش براي مشتريان مي تواند درآمد شركت را تا 25-95٪ افزايش دهد. بنابراين ، سرمايه گذاري در زمينه ارتقا skills مهارت هاي ارتباطي ، آموزش مشتري و پردازش مشتري ، پشتيباني از مشتري در كلاس و قدرداني از مشتري و غيره ، مي تواند يك روش خوب براي بهبود ROI بازاريابي شما باشد.. https://hillbilly.ir/6-روند-بازاريابي-سودآور-b2b-براي-سال-2021/feed/ 0